22. syyskuuta 2013

Minä rakastan ikuisesti

Täällä taas! Eli kyllä, melkein puolen vuoden tauon jälkeen päätin jälleen istahtaa koneen eteen, avata Bloggerin ja alkaa naputtelemaan kirjaimia tyhjään tekstikenttään. Kaikenlaista on tapahtunut, varsin mahtaviakin juttuja, mutta tämä blogimerkintä tulee keskittymään viimeisimpään kulttuuritapahtumaani. Viime perjantaina suomalainen laulaja/näyttelijä Vuokko Hovatta järjesti ennakkokuuntelun 27.9 julkaistavasta Minä rakastan ikuisesti-levystä Ravintola Maxinessa ja päädyinpä minäkin sitten paikalle Joonaksen kanssa tsekkailemaan meininkejä. Ilta oli todella onnistunut ja Vuokon uudet kappaleet iskivät kovalla volyymilla ainakin minun tajuntaani! Tässä teille kuvamateriaalia keikalta sekä Joonaksen tekemä videoblogi, jossa on musiikkimaistiaisten ohella mukana myös itse illan tähden haastattelu:






Settilista:
Haitula
Yhdet hautajaiset
Lepää rauhassa talvi
Mäntypuussa
Meihin meistä
Minä rakastan ikuisesti sinua
Kielletyt värit
Nimesi viisi kirjainta
Ateena
Hiljaa laulaen













4 kommenttia:

  1. Ihanaa että olet alkanut taas bloggaamaan!!<3

    Ja ihana Vuokko<3

    VastaaPoista
  2. Mä oonkin odotellut sua takaisin! Mut kutsuttiin kanssa tuonne tapahtumaan, mutta olin liian väsynyt lähteäkseni ja nyt harmittaa. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, tässähän menee ihan hämilleen siitä, että ihmiset ovat kaivanneet bloggauksiani :) Toivottavasti seuraavalla kerralla on parempi onni!

      Poista